米女優リンジー・ローハン、また逮捕状でまた保釈金


▼沖縄語 by http://monjiro.net/
【むーちチチとう日 AFP】まーすロサンゼルス(Los Angeles)ぬビバリーヒルズ(Beverly Hills)地裁ややーち日、たーち00ななち年んかい飲酒運転で有罪判決を受け保護観察中ぬまーすいなぐ優リンジー・ローハン(Lindsay Lohan)みーち(たーちみーち)が、保護観察ぬ条件んかい違反しちゃんとして逮捕状を発行したさー。ウヌ後、ローハンみーちぬ保釈保証ちゅが保釈じんたーち0万ドル(約てぃーちやーちたーちみーち万円)ぬてぃーち割んかいぁのみぐさぁ〜るたーち万ドル(約てぃーちやーちたーち万円)を支払っのみぐさぁ〜のみぐさぁ〜め、逮捕状や取りシチャげられた。

 ローハンみーちやむーち日、「MTV・ムービー・アワード(MTV Movie Awards )」んかい出席していのみぐさぁ〜際んかい、ひさ首んかい装着が命じられていのみぐさぁ〜飲酒監視用ブレスレット「SCRAM(Secure Continuous Remote Alcohol Monitor)」ぬアラームが反応しちゃんのみぐさぁ〜め、ローハンみーちんかい逮捕状が出されていのみぐさぁ〜。

 ローハンみーちやマイクロブログ「ツイッター(Twitter)」で各社ぬ報道んかい「うんざり」とつぶやき、「タブロイド紙やパパラッチがウフどぅーをついちょるのさい。わんぬSCRAMや鳴ってねーん。報道やまっのみぐさぁ〜くぬばっぺー」と激しく否定していのみぐさぁ〜
posted by タレントの塊〜タレントやグラビアアイドル at 14:28 | スーパースター・俳優
タレントの塊〜タレントやグラビアアイドル・トップページへ